PALIZ

این وبلاگ از برای یک گروه پژوهشی نوساخته و خودساخته به نام پالیز می باشد

PALIZ

این وبلاگ از برای یک گروه پژوهشی نوساخته و خودساخته به نام پالیز می باشد

کرشمه در پالیز

کرشمه در پالیز

نویسنده:بزرگمهر

در آغاز کار برای از میان برداشتن نیازهای خویش به همگرا شدن اندیشه به سوی نیاز خواسته شده ، نیازمندیم. زمانی که به دانشگاه میروید ویا در مدرسه هستید می توانید برای پاسخگویی به نیاز های خویش ، ارگانهای گوناگون را برگزینید؛ و راستی که این ارگانها نیاز به همگرا شدن اندیشه به سوی نیاز خواسته شده تان را برآورده می کنند.

اگر نیاز به یادگیری ارتشگری و به کارگیری جنگ افزار داشته باشید ، می توانید ارگان بسیج را برگزینید.

اگر نیاز به انجام کارهای فرهنگی در زمینه های دینی داشته باشید ، میتوانید ارگانهایی همچون کانون دانشجویان زرتشتی و یا دفتر فرهنگ اسلامی را گزینش کنید.

و بسیاری نهادهای دیگر که شما را در این زمینه ها پشتیبانی خواهند کرد ؛ ولی در زمینه پژوهش برای همگرا شدن جایگاهی را نخواهید یافت و فضای دانشگاه و مدرسه کمتر به برآوردن این نیاز می پردازد . اگر دانشگاه را اقیانوس بزرگی از دانش وآگاهی بدانیم ، در آن پناهگاههایی همچون ارگانهای نامبرده برای خواستاران هستی دارد؛ ولی برای آنها که می خواهند در فضای اقیانوس به گردش بپردازند و درباره جای جای آن پژوهش کنند ، چه پشتیبانی را می توان یافت ؟ موتور نیرو دهنده و همگرا کننده اندیشه ، به سوی این خواسته کدام است ؟

زمانی ، برای پاسخ گفتن به این پرسش به همراه دوستان هم اندیشی را پیشه کردیم و سامانه ای به نام پالیز را پدید آوردیم . گروه پالیز با 3 تن آغاز گشت و امروز نیز با همان 3 نفر دنبال می شود. بسیار خواندیم و نوشتیم و در نشست های چند هنگامه ای ، آیین نگاشتیم . کار گاهنامه دی نیز که پژوهش های کوچک و بزرگ ما را می توانست بنمایاند در یک شماره کامپیوتری به پایان رسید . رادیو سروستا و سایت سپید از دیگر کارهایی بودند که شوربختانه از روی کم درآمدی (ماهیانه 3000 تومان) نتوانستیم انجام دهیم .

ما به اینکه وبلاگ نمی تواند بازتاب خوبی داشته باشد آگاهیم ؛ ولی از آنجا که نتوانستیم از520000000 مترمربع زمین خدا ، 12 متر آن را نیز برای پیشرفت دانش و پژوهش فراهم کنیم ، به جهان IT روی آوردیم تا هم جایی برای بررسی دانش و پژوهشهایمان داشته باشیم و هم اینکه از هزینه های رفت و آمد کم کرده باشیم.

دوست گرامی ؛ هر کسی با هر ملیت و با هر دینی می تواند یک پالیزبان باشد (مگر کژاندیشان) . پس با این وبلاگ پیمانتان را با ما استوار سازید.

پالیزی بزرگتر و فراتر از زمین،کهکشان و باور و اندیشه های مردم

نظرات 2 + ارسال نظر
ستارگان ریاضی ۸۳ دانشگاه فردوس مشه سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ق.ظ http://sinuous83.blogsky.com

سلام دوستان عزیز
پیداست که شما هم دل پر خونی دارید، اما
خدا گر به حکمت ببندد دری
ز رحمت گشاید در دیگری
پس نگران نباشید...

www.palizban.blogsky.com

ستارگان ریاضی ۸۳ دانشگاه فردوس مشه سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ http://sinuous83.blogsky.com

باز هم سلام
اگه خواستید این نظر رو تایید نکنید
می خواستیم بدونیم شما در چه رشته ای فعالیت می کنید؟
ممنون میشیم...
دوست داریم با شما آشنا بشیم

سلام و درود بی کران بر شما. دوست گرامی برای رسیدن به پاسخ دوباره به وبلاگ ما بیایید . با ید بگویم که هر دو دیدگاه شما تایید شدند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد